Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Як повернути товар у магазин і що для цього потрібно? Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна впродовж 14 днів від дня купівлі. Це правило поширюється на товари належної якості, тобто невикористані та непошкоджені. Щоб повернути або обміняти товар, потрібно дотримуватися умов його повернення: — товар немає в "Перші, які не підлягають обміну та поверненню" — товар не використовувався й зберігся в тому вигляді, у якому його купували -пройшло менш ніж два тижні з моменту придбання товару -є касовий або товарний чек Важливо! Перелік товарів, що не підлягають обміну (повернення), затверджені постановкою Кабінету Міністражу України від 19 березня 1994 року No 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів". Основи для відмови: -товар використовувався і не збережений його товарний вигляд, споживчі властивості; -соровані пломби, зрізані ярлики; -Пристрасний розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром; -пройшов, не рахуючи дня купівлі, понад 14 днів; -товар належить до одного з різновидів товару, зазначеного в застосунку, 3 до постановлення Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року No 172 "Про реалізацію окремих положень.Закона України "Про захист прав споживачів"; -Збіг не відповідає встановленим вимогам до поводження, передбачених Законом України "Об поводженнях громадян". Права споживача у разі розірвання договору куплі-продажі: розрахунки з споживачем виробляються з вартості товару на момент його купівлі; гроші, заплачені за товар, повертаються споживачеві на день розторопіння договору; у разі неможливості повернути гроші на день розторгнення договору — в інший термін із договореності сторін
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.